Thuis :-(( - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu Thuis :-(( - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

Thuis :-((

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg monique

25 Augustus 2007 | Nederland, Rotterdam

Ben weer thuis hoor :-( Beetje jammer zeg maar. Enige voordeel is dat het hier warmer is dan daar, maar heb begrepen dat dat maar van korte duur zal zijn. Is ook zo gek om overal weer nederlands te horen. Moet ook echt op mn woorden letten.. Rianne en ik waren het zo gewend dat niemand je verstaat en dat je dus alles kunt zeggen.

De laatste dag in Montreal zijn we nog naar het CCA (Centre Canadian Architecture geweest) Dit viel helaas een beetje tegen, zowel de tentoonstelling als het gebouw waren niet heel bijzonder, maar misschien zijn we inmiddels een beetje verwend ;) Na te hebben gelunched zijn we echter naar het Centre Bell ijshockey stadion gegaan voor een guided tour... GAAF!! Het ijs hadden ze net de week ervoor gelegd dus daar hadden we mzzl mee. We hebben de kleedkamers en VIP ruimtes gezien daar. Echt waanzinnig!

Daarna de taxi naar het vliegveld... gekke was dat we alletwee nog niet echt besefte dat het echt voorbij was met de fun. Was meer alsof we weer naar de volgende bestemming gingen. Op Montreal Airport was het mega-druk. Echt rijen van een aantal uur gewoon en onze vlucht zou na onze koffers te hebben gedumpd over dik een uur vertrekken.. hmmm... we waren echter nog niet eens op een vierde van de rij, toen we eruit geplukt werden. Passagiers voor de vlucht met KLM mochten voor... BETER!!! De rest van de vlucht ging voorspoedig, beetje jammer alleen dat we beide niet moe genoeg waren om te kunnen tukken. Heb ook nog nooit zo snel achter elkaar een sun-set en sun-rise gezien! :-) En het joghurtje van het ontbijt heb ik maar als een soort verlaat toetje van het diner genuttigd :p
Bij de bagageband stond ons welkomst comité al achter het raam, incl. Welcom Home ballonnen! Eenmaal thuis ben ik rond een uur of 10 toch ff gaan liggen, is maar goed dat ik de wekker voor de zekerheid gezet had, want daar schrok ik rond 2 uur van wakker. 's Avonds lekker met mn ouders uit eten geweest en ff met vrienden naar de pleinbios en kroeg. Ik had alleen gewoon echt nog geen slaap. Rond half 3 toch maar proberen. Ik lag om half 4 nog naar het plafond te staren en inmiddels met een knorrende maag (was voor mij ook etenstijd.. haha) Ik eruit.. heb ik rond 4 uur 's nachts met een zak Old Fashioned BBQ chips van Lays (helaas niet hier in NL te krijgen... en ze zijn zoooo lekker!) een boekje liggen lezen. Fucking Looonatic!!! Enfin vanaaf gaan we eindelijk dansen, dus ik zie wel hoever ik kom met mn jet-lag.. whaha.

Ik ga nog wat foto's bij mn berichten plaatsen, want daar heb ik nu op mn gemak de tijd voor.

En nu maar hard sparen voor de volgende trip...misschien de olympische spelen van 2008 in China.. Azie... de West-kust van America en Canada... of totaal iets anders... ik zie wel wat het gaat worden.

Dikke kus

  • 25 Augustus 2007 - 17:56

    Wil:

    kben blij dat je weer thuis bent.Zal inderdaad je verhalen missen,maar als je zelf komt vertellen is leuker.Maak alles maar vol met foto's dan kunnen we het nog een jaar lang naslaan.XXX ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

NYC en canada

NY en Canada!!!!

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2007

Thuis :-((

23 Augustus 2007

huilen

22 Augustus 2007

laatste dagen :-(

18 Augustus 2007

wonen in Quebec city

15 Augustus 2007

the outback
monique

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 22291

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

Java en Bali

27 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Griekenland

10 Augustus 2012 - 10 Augustus 2012

The wild west

21 Juli 2009 - 08 Augustus 2009

Curacao

23 Mei 2009 - 19 Juni 2009

Zuid-Amerika

26 Juli 2007 - 24 Augustus 2007

NYC en canada

04 Augustus 0000 - 25 Augustus 0000

Marokko en andalusie

Landen bezocht: