huilen - Reisverslag uit Montréal, Canada van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu huilen - Reisverslag uit Montréal, Canada van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

huilen

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg monique

23 Augustus 2007 | Canada, Montréal

boehoehoe! Laatste dag... vanaaf naar huis.. zwaar bagger, wil niet!

De bar tour waar we mee mee gingen was niet heel geweldig, mijn god... alles is hier uitgestorven door de weeks. En wat er is zit aan een tafeltje met elkaar te kletsen. We waren gelukkig met een redelijk grote groep. rianne en ik waren alleen in desparate need of some dancing, dus wij vragen aan de bar-tour guid of er nog wat open was... volgend hem niet dus :-( Achteraf bleek dat een stel meiden uit het hostel die nacht wel waren wezen dansen in een bar, dus wij daar de volgende avond heen met een stel fransen (Kevin en Marc) die we tijdens de bar-tour hadden leren kennen. Is die tent dicht!!!! Dat geloof je toch niet! Het werd uiteindelijk toch nog een super gezellige avond, want we hebben op st. Denis street een waterpijp uitgeprobeerd in een heel gezellig barretje. We hebben de smaken cherry, mango en mystic gehad.. de mango was wel het lekkerst vond ik... dus geen dansen maar wel een leuke relaxte avond :-)

Gister overdag zijn we naar de Jean Talon marché geweest in Little Italy (een wijk hier) Dat is een markt met veel groente en fruit en we hebben er een lekker gegrild broodje gescoord met allerlei groentes erop. Nog een beetje door little Italy gestruind op zoek naar echte gelato, maar gek genoeg niet gevonden. Maar.... wel Ben and Jerry's on a stick!!! En die wilde ik dus al proberen vanaf het moment dat ik hem in new york gezien had, alleen elke ijskoeling waar ik tot dusver in gekeken had (en dat waren er een boel :p) had hem niet. Het ijsje was op zich wel lekker, met vanille ijs een soort muffin koek en chocolade. 's Avonds zijn we naar het museum of contemporary art geweest. En daarna bij een thai wezen eten... lekker!!! heb nog nooit zoveel gegeten als de laatste weken, my god, echt erg hier!

Vandaag gaan we nog ff kijken bij the Centre of Canadian Architecture, CCA, en misschien nog een kleine wandel-tour door de stad met hopelijk een tour door het ijshockey stadion. Want al zit een wedstrijd er helaas gewoon echt niet in, ik hoop toch wel iets te zien van het ijshockey hier.

Nou dat is het dan.... laatste berichtje vanuit Canada :-(

Dus mummetje, tot snel... We landen vrijdagochtend om 7.35u op Schiphol met KL0672 (KLM vanuit Montreal)

• 23 Augustus 2007 - 18:35

Sjoerd En Joy:

Hi Monique
    Goeie reis terug en hopelijk lekker slapen in dat vliegtuig. We spreken elkaar gauw.
    Joy