Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg monique

19 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Wat een over de top gebeuren is dat hier :) Overal vind je gokautomaten, in het pompstation, op het vliegveld, maar vooral in de hotels, je komt er makkelijker in dan uit. De eerste nacht hebben we... Jawel 2 drankjes gedaan in club Cosmopoliten. De dronken mensen op straat moeten rijk zijn of drank van buiten de strip hebben ingeslagen :) Je ziet iig genoeg mensen met drank op straat, ook wordt er flink geflyerd met "gentlemens" clubs, flyers op kaartspel formaat, dus ben benieuwd hoeveel wilbrand er ongezien in z'n zak heeft weten te stoppen ;)
We doen hier vooral rustig aan, uitslapen, beetje relaxen aan het zwembad en hotels bekijken. MGM, Ventetian, caesars palace, bellagio, newyork newyork, circus circus enz. Gokje hebben we ook al gewaagd maar blijkbaar zijn we gelukkig in de liefde en niet in het spel :)
Gister zijn we naar "Bodies" de tentoonstelling geweest in het Luxor, die wilde ik in NL al zien, maar dat kwam er toen niet van. Heel bijzonder om je te realiseren dat je naar echte lichamen van mensen kijkt, je krijgt wel een goed beeld van de anatomie van de mens. Beetje jammer dat mijn engels nu ook weer niet zo best was dat ik de uitleg geheel snapte.
Vandaag zijn we nog even naar Hoover dam geweest, op zich wel een leuk uitstapje, denk wel dat het interessanter wordt als je er een tour doorheen neemt.

• 19 Augustus 2012 - 12:08

Manon:

Klinkt weer leuk allemaal meis! Ben benieuwd naar de foto's. Maar voor death valley hoef je niet ver...die ligt op het ogenblik gewoon in mijn achtertuin...jeetje wat is het heet vandaag hier...haha.
    X

• 19 Augustus 2012 - 16:19

Monique Hogendoorn:

Heb al een paar x geprobeerd foto's te uploaden vanaf m'n telefoon, maar lukt me helaas niet, ik denk de Inet verbinding te traag of m'n telefoon gewoon niet geschikt voor die bewerking.
    Wel lekker hoor dat het in NL van dat mooie weer is! Geniet er van! :)

X