Grand canyon en san diego - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu Grand canyon en san diego - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

Grand canyon en san diego

Blijf op de hoogte en volg monique

26 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Qua weer hebben we de laatste dagen niet echt geluk gehad. De Grand Canyon is letterlijk enigszins in het water gevallen. Wel bijzonder om al die thunderstorms boven de canyon te zien, maar iets minder lekker om in buiten te lopen en je kijkt ook wat minder ver weg. De eerste aanblik was nog wel in de zon en erg indrukwekkend.
Daarna een lange reis naar san diego via Phoenix en Yuma, bij Phoenix nog even wat architectuur bekeken van Frank Lloyd Wright en heerlijk gerelaxed in ons superdeluxe hotel in Yuma waar de zon altijd schijnt. Het zwembadwater was er mij te warm dus wie Wb een beetje kent weet dat hij er daarom niet uit te krijgen was :)
Daarna door naar san diego waar we een stralend zonnetje en een comfortabele 28 graden dachten aan te treffen. Hebben wij weer dat het hier net bewolkt, grijs en een graad of 22 is. Beetje jammer :( We hadden hier een paar dagen strand gepland maar zijn er maar op uit getrokken. Gister Gaslamp Quartier, een gezellig uitgaansgebied bekeken en vandaag een stuk omhoog via highway 1 langs wat stranden, waaronder het badplaatsje La Jolla. 's Avonds gegeten in Old Town San Diego. Dit doet aan alsof je je in een heel oude straat uit een westernfilm bevind maar dan vol met toeristen en souvenirsshops. De eettenten zijn er allen mexicaans. Wel een gezellig drukke boel.
Hopelijk hebben we morgen zon en kunnen we ook het strand op ipv het vanuit de auto bekijken. :)

• 26 Augustus 2012 - 21:49

Wim En Annie:

Hallo M en W,

Dat Wb. niet uit het bad te krijgen was, komt me bekend voor. Zo vader, zo zoon dus. Jammer van het weer, maar jullie hebben nog een paar dagen. Wij zijn vandaag naar Oma,s verjaardag geweest, gister naar die van Berthold. Morgen gaan we op vakantie, dus het vervolg lezen we als we weer thuis zijn. We hebben van de verslagen genoten!
    Gr. Wim en Annie

• 27 Augustus 2012 - 11:53

Manon:

Balen van het weer! Je weet dat ik die thunderstorms niet erg zou vinden haha...maar idd niet boven de grand canyon..beetje zonde.
    Hopelijk heb je aan het strand inmiddels beter weer en hebben jullie nog even kunnen bijbruinen.
    XX Manon