feesten - Reisverslag uit Toronto, Canada van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu feesten - Reisverslag uit Toronto, Canada van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

feesten

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg monique

06 Augustus 2007 | Canada, Toronto

Pfff... eigenlijk niet zo heel veel bijzonders te melden. We zijn hier niet echt heel cultureel aant doen zeg maar :p Donderdag avond hebben we in de bar van het hostel gezeten. Supergezellige boel daar en een hoop nieuwe vrienden gemaakt. Alles sluit hier al om 2 uur, maar we hebben een serieuze after-party op de gang van onze kamer gemaakt met een stel ieren, die naast ons een kamer hadden. Vrijdag overdag hebben we een relax dag ingevoerd en zijn, net als de lokals hier in het weekend doen, naar een eiland vlakbij gegaan waar we op het strand hebben gelegen en wat aan ons kleurtje gedaan hebben. Vrijdagavond weer in een pub beland, waar we wel Assen-stijl gingen. De volgende morgen wilde we echter naar het museum en naar Kensington market en we moesten om 11 uur uitchecken. Dat was wel ff zwaar zeg maar, we hebben ook als een stel zombies door dat museum gesjokt.. haha Om 2 uur hebben we weer in onze nieuwe kamer ingechecked, helaas bleek het een mixed dorm, met alleen maar dorky guys, dus zijn we maar op de banken in de gang een tukkie gaan doen, voelde me daar niet echt op mn gemak. 's Avonds weer naar een bar-dancing geweest, vanmorgen waren we laat op en hebben we bustickets naar Ottowa geregeld. Het weer is vandaag voor het eerst niet echt geweldig, maar goed we hebben dan ook meer dan de halve dag gemist :-) Tis nu een uur of 7 hier en we gaan zo ff eten een drankje in de bar van het hostel doen, waarschijnlijk een colaatje :s en vanaaf om 12 uur nemen we de bus. We hebben het wel een beetje gehad met deze stad.

• 07 Augustus 2007 - 10:25

Wil:

HoiHoi,Wat een verhalen,leuk hoor.Inmiddels heb ik Rianne haar site ook bezocht.Leuk hoor 2 van die globetrotters op weg in de grote wereld.
    Veel plezier