Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

Toronto

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg monique

03 Augustus 2007 | Canada, Toronto

Weer ff een berichtje... 's Avonds zijn we weer naar de niagara falls gegaan... dit keer voor het vuurwerk. We hadden tijdens de BBQ in het hostel 2 duitsers, 1 engelsman en een Canadees (een nogal apart, maar gesellig, gezelschap want 2 ervan spoorde zeg maar niet helemaal :-))ontmoet. Met zn allen zijn we het vuurwerk gaan bekijken en hebben daarna in een bar in de "las Vegas" achtige stad naast de falls nog tot laat zitten drinken. Vanacht dus een paar uurtjes geslapen en vanmorgen met de bus naar Toronto, dat was maar een uurtje of 2 rijden, dus we waren er zo. In de bus zat een man die ons adviseerde naar Victoria University te gaan voor een slaapplaats, ook zouden we daar makkelijk voor maar 1 persoon hoeven te betalen en de ander naar binnen kunnen smokkelen. De University bleek een enorm terrein met flink wat panden en na een aardige zoektocht en elke keer weer horen dat ze geen slaapplaats hadden zijn we lekker luxe met een taxi (our feet were killing us) afgetaaid naar het Global backpackers hostel. Daar hadden ze helaas maar plek voor 2 nachten ipv de 3 die we wilde, dus zaterdag nacht slapen we waarschijnlijk onder een brug.. whahaha. De kamer, die we dit keer lekker voor onszelf hebben, is heerlijk tropisch van temperatuur :s (net als buiten overigens) en helemaal blauw. De sfeer is er weer supergezellig. We hebben inmiddels al wat mensen hier die weten waar je moet zijn 's avonds dus het word nog ff kiezen wat we gaan doen, maar dat gaat helemaal goed komen, wie weet zelfs in Assen-style :p Vanmiddag hebben we een stadswandeling gemaakt, al merkte we dat we al beduidend langzamer voortbewogen dan in NYC... het leek eigenlijk meer op sjokken.. al hebben we wel ff lekker gegleden op onze slippertjes op een spekgladde vloer in het bus station hier waar we doorheen liepen. Die canadezen hier zullen wel gedacht hebben "maffe toeristen" Verder hebben we kaartjes gescoord voor een baseball game morgenavond :-)) Helaas is het ijshockey seizoen zover wij weten hier afgelopen, want dat had helemaal gaaf geweest.

Thnx voor al jullie leuke berichten en tips! Echt leuk om te lezen!

Dineke morgen gaan we waarschijnlijk lekker zwemmen in dat zwembad en ff kijken op kensington market, ons hostel zit al op King st. W

Mam... leef je nog??? lekkere moeder ben jij! Rianne wordt plat gebombardeerd door bezorgdheid van dr moeder en ik hoor helemaal niets :S hahaha. geintje, vind 't niet erg hoor. Luv ya

Helaas heb ik steeds geen mogelijkheid om foto's op de computer waar ik achter zit te downloaden anders had ik jullie wel wat mooie foto's van de falls enzo geshowed.

Is het op het werk al wat rustiger of maken jullie nog steeds 10 uur per dag om mijn afwezigheid op te vangen? Ik ben ook zo onmisbaar he... whahaha teiltje!

• 03 Augustus 2007 - 05:30

Bar:

He Mo!
    Ik heb niet echt de tijd om al je lange verhalen te lezen, maar daar ga ik thuis lekker voor zitten.....
    De zon schijnt hier buiten :-)
    Ik heb mijn duikbrevet gehaald!
    Dikke kus van mij en ook voor de knapste en liefste Canadees die je tegenkomt!
    :-) x

• 03 Augustus 2007 - 07:02

Maarten:

Ha Mo!

Ja, ik moest van Camille vragen of je niet NU direct terug kan komen. We zitten allemaal he-le-maal vol met werk en er moeten nog 3 interieurvoorstellen komen voor een kantoor!

Nee hoor, grapje.
    Bij multi en TT gaat iedereen ook zo'n beetje op vakantie.
    vandaag zit ik met King en Rik, de rest is ook weg.

Heel erg leuk om je berichten te lezen en geniet ervan! (vergeet niet af en toe referentieplaatjes te schieten haha!)

X Maarten

• 03 Augustus 2007 - 18:20

Je Ma:

Hoi Hoi, zoals ik nu lees hebben jullie het reuze naar jullie zin.waarschijnlijk zijn jullie een paar centimeter gekrompen van aldat lopen.We hebben je een sms gestuurd,nadat je aangekomen was,niet ontvangen zeker.Maar nu zijn we weer thuis en kunnen we je elke dag weer volgen.Kijk goed uit he en wees bezorgd voor elkaar.
    Groetjes en dikke kussen van Ma