Ottowa&Montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu Ottowa&Montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

Ottowa&Montreal

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg monique

09 Augustus 2007 | Canada, Montréal

De nachtbus naar Ottowa was ff doorbijten.. de rit zelf was zo voorbij, maar we waren al om 5.15u. op het station van Ottowa.. tja, wat doe je dan.. juist, als een stel zwervers op een bankje in het station liggen tot het een redelijke tijd is om naar het hostel te gaan :-) Helemaal gaar kwamen we uiteindelijk in het hostel waar we nog niet in onze cel mochten maar gelukkig wel de backpacks konden dumpen. Het hostel zelf is vroeger gebruikt als gevangenis en het zou er nu spoken.. wij waren echter zo kapot dat we overal doorheen zouden hebben geslapen :-) Overdag hebben we een wandelroute gedaan door Ottowa, een beetje slaperig stadje. 's avonds echt super lekker gegeten en onszelf getrakteerd op een enorme steak met patat. we hebben maar een nachtje in onze cel geslapen en zijn de volgende dag doorgegaan naar montreal. Dit keer veel mee gekregen van de busrit want we waren voor de verandering helemaal uitgerust :p Montreal is een erg leuke gezellige stad. we hebben vandaag lekker geshopt en wat door de stad gewandeld en gister avond zijn we ff stad in geweest. De lokale bevolking praat echter niet best engels, dus een conversatie loopt redelijk snel dood. We hadden ons wel aangesloten bij een soort kroegentocht vanuit het hostel uit, maar dat was me toch een bij elkaar geraapt zooitje, Rianne en ik liepen er over het algemeen maar een paar meter achter zodat het net lekke of we er niet bij hoorde... whahaha. Verder hebben we ons hier vooral bezig gehouden met het regelen van ons nieuwe plan om naar Gaspesie te gaan. Morgen vertrekken we dan ook met de bus naar Quebec, blijven daar 1 nachtje en gaan dan met een gehuurde auto the outback in :-) Echt helemaal zin in! Vanaaf eerst nog ff kijken of er hier nog wat te beleven valt want we hebben morgen in de bus weer 4 uur om bij te tukken :p

• 09 Augustus 2007 - 09:42

Marco:

Hi Mo! Leuk om je verhalen te lezen! Veel plezier daar!!!

• 09 Augustus 2007 - 10:37

Wil:

Heb je ook eens in de gevangenis geslapen!! Groetjes Ma

• 09 Augustus 2007 - 12:47

Maarten:

Ik zie dat jullie toch nog bij een baseball wedstrijd terecht zijn gekomen.
    Welke teams speelden er?

Groeten van iedereen uit Gouda!