bijna weg! :) - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu bijna weg! :) - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

bijna weg! :)

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg monique

22 Mei 2009 | Nederland, Rotterdam

Nog een paar (22) uur en dan stijgen we op! :)
Er is nog nauwelijks iets zeker, maar we hebben een ticket naar Lima in Peru en hoeveel meer heb je nodig? ;) Het is niet de bedoeling om in Lima te blijven maar zo snel mogelijk door te vliegen naar Cuzco om naar Machu Picchu te gaan. Globaal is de planning om daarna Lake Titicaca, La Paz, de Uyuni zoutvlakte, Tupiza, Salta (in argentinie), misschien de Iguazu watervallen en Buenos Aires aan te doen. Voor de liefhebbers zal ik proberen een reisverslagje bij te houden.

• 22 Mei 2009 - 11:08

Barbara:

Hoi!
    Wat een geweldig vooruitzicht, bijna een maand vakantie!
    Ik wens jullie een hele goede reis en ik bel je natuurlijk vanavond nog even.
    Groetjes,

Have fun,
    Kuz Marco

• 22 Mei 2009 - 18:20

Ma:

Geweldig Monique, Ik ga je natuurlijk volgen,hoop toch wel dat je veel internetcafe's tegenkomt zodat je wat aan je reisverslag kan toen.
    Kus van ons en let op elkaar.

• 25 Mei 2009 - 13:41

Manon:

Natuurlijk volg ik je en lees gelukkig zonet je eerste berichtje na je landing. Ik hoop dat je een leuke en mooie reis tegemoet gaat.
    Doe voorzichtig(had een uitspraak van je moeder kunnen zijn, maar ik ben zuinig op mn vriendinnetje) and have fun. Tot mails.
    XXX Manon