weer thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg monique

22 Juni 2009 | Nederland, Rotterdam

weer thuis helaas. Buenos aires was echt een fantastische bruisende stad vol muziek en dans. We zijn nog met een toeristenbu richting palermo gegaan en hebben wat toeristische highlights gezien. Het cementerio was heel bijzonder, al die grafhuisjes langs al die straatjes, toont heel wat gezelliger dan al die kruisen en stenen op de nederlandse begraafplaatsen. Nog de bibliotheek bekeken en wat beelden en een bezoek gebracht aan een klein mooi museum. Woensdagavond zouden we voor het eerst uit gaan, dus wij rond 8 uur pakkie deftig naar een club. Het was een soort vrijdagmiddagborrel op woensdag. De club was luxe, en groot en we zouden daar ook eten. Gelukkig hadden ze nog een tafeltje. Vooraf de sushi-club, klonk wel chique... tot het op tafel kwam. Het plasticje zater nog omheen en of we gelijk konden afrekenen? haha. Dat beloofde wat voor het hoofdgerecht. Ik kan met recht zeggen dat dat het slechtste eten was tot nu toe, op de lasagna in Machu picchu en de spagetti Uyuni na dan. Ronald zn lintworm werd niet bepaald bevredigd ;) Gelukkig zijn de restaurants hier tot laat open, dus hebben we na het clubben rond een uur of 12 nog aan de beef de lomo gezeten in een restaurant, is weer eens wat anders dan een shoarma :)
De terugreis was niet zo'n luxe als de heenreis, maar viel gelukkig mee.
En hier was het weer een lekker druk weekend met veel leuke sociale bezigheden, lekker thuiskomen dus :) Alleen willen we nu wel weer weg ;) haha

• 22 Juni 2009 - 13:47

Pieter:

blij dat je weer thuis bent :-)

• 23 Juni 2009 - 17:27

Judith :

Hey hallo!

Bedankt voor je berichtje. Tja, ons gemiddelde licht op 1 keer in de 4 weken een berichtje plaatsen. Maar morgen komt er weer 1 met alles van Peru. Inmiddels onze eerste keer wakker worden in Ecuador, in Cuenca... mooir stad, maar verheug me vooral op donderdag, dan gaan we eindelijk weer naar het strand!!

Groetjes aan Ronald!

J.