cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

cusco

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg monique

24 Mei 2009 | Peru, Cusco

na een goede vlucht, ik was ge upgrade naar de business class en heb in een giga stoel drankjes zitten drinken en een 3 gangen menu gegeten :), Ronald vloog helaas economy omdat een dikke pursor weigerde hem ook te upgraden, aangekomen in gezellig (we moesten de deuren van de taxi op slot doen en tassen uit zicht plaatsen) Lima. Miraflores waar ons hostal lag was gelukkig een stuk beter buurtje, maar lang zijn we niet gebleven in Lima. Vanmorgen waren we erg vroeg wakker, we waren dan ook om 8 uur al gaan slapen vanwege het tijdsverschil. We hebben nog even in Miraflores gewandeld en zijn toen doorgegaan naar het vliegveld voor de vlucht naar cusco. Hier aangekomen was het nog wel lastig een slaapplaats te vinden vanwege al het toerisme, maar het plaatsje doet gezellig aan. Ronald heeft wel last van de hoogte, die jongen heeft ook geen conditie ;) haha vandaar dat we besloten hebben het rustig aan te doen, manana manana :) en pas dinsdag naar machu picchu te gaan. Morgen dus op het gemak cusco bezichtigen, machu picchu regelen en de rit naar lake titicaca.

• 25 Mei 2009 - 07:26

Camille:

Zo zo, "dame in de dop" kon je dus nu goed toepassen in de Business Class!!!! Veel plezier
    C+W+O+F

• 25 Mei 2009 - 11:32

Sjoerd En Joy:

hoi luitjes,

1 dus goede vlucht en 1 klasse vlucht. Je hebt het wel weer voor elkaar. Wel een beetje zwak van je dat jet niet twee plekjes geregeld had.
    Zal binnenkort de landkaart er eens bij pakken om alle plaatsen die je benoemt op te zoeken want ik heb geen flauw idee waar alles ligt. Geniet ervan met z'n tweetjes en we kijken uit naar jullie verslagen.
    sjoerd en joy

• 25 Mei 2009 - 19:21

Berlinda En Bert:

Hallo luitjes,
    wat leuk om op deze manier jullie verhaal te lezen en zo de reis te kunnen volgen. Geen risico's nemen en de tijd nemen om aan de hoogte te wennen. Vandaag hier een mooie strandwandeling gemaakte in Haamstede( waren vandaag 35 jaar getrouwd) Bert had vrij genomen en hebben heerlijk genoten van deze mooie dag. Nu luitjes goed op jullie zelf passen en verder veel plezier. Wij wachten met plezier op jullie reisinformatie xxx reisinformatie.xxxxxxxx