Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

Salta

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg monique

06 Juni 2009 | Argentinië, Salta

Ola,

hier een berichtje vanuit een geweldig mooi en lekker Salta, we zitten flink aan de bief de lomo en geweldige wijntjes, daarnaast hebben we een autootje voor 3 dgn en genieten we van werkelijk meest overweldigende landschappen, dat 1 land zoveel verschillende soorten bergen kan hebben! Gister lekker rustig aan gedaan met maar een kleine 200 km op de teller en in een Bodega in de zon aan de wijn gezeten. Vandaag een iets heftigere route (Ronald had het steeds over de Parijs-Dakar rally ;)) door een zo mogelijk nog mooier landschap. Ook geweldige roofvogels gezien wat die camera van Ronald goed weet vast te leggen (manon ik heb dus huiswerk voor je, dus hou je vogelboekjes maar paraat ;))
Voor het thuisfront: met de lichamelijke gesteldheid gaat het steeds beter; lang leve de pillen van dr Pepper en het goede leve op niet al te grote hoogte ;)
Morgen gaan we de route van le train les nubes (=de wolken in) volgen met de auto en hopelijk kunnen we dan zondag met de bus via San Pedro de Atacama (chili) naar Uyuni. Tis vanuit hiet moeilijk te volgen of de stakingen daar inmiddels over zijn. Dus als iemand weet of Uyuni voorlopig afgesloten blijft of dat het alweer open is dan horen we het graag! Leuk al jullie berichtjes over thuis te lezen!

• 06 Juni 2009 - 15:09

Cees&Wil:

Ook wij kunnen plaatselijke stakingen in een ander werelddeel moeilijk onder controle krijgen hoor.Wanneer zet je een paar foto's op deze pagina Ronald? Ik word wel erg nieuwsgierig. Gelukkig dat het weer beter gaat.Het klinkt allemaal zeeer relaxed wijntje,biefstukje,wandelingetje. Wees gelukkig en veel liefs

• 06 Juni 2009 - 18:40

Sjoerd En Joy:

Hoi Monique en Ronald

Heb even gegoogeld voor jullie en ik kwam het volgende bericht tegen van een iemand die net in Uyuni is geweest. Misschien hebben jullie er iets aan.

"webmaster, 5 juni 2009
    Bolivia, Oruro

Uyuni

Hoi allemaal
    Even een kort bericht, ik ben terug in uyuni.Tijdens de staking was ik heerlijk op uyuni tour en had nergens last van, we zijn nu terug en de staking is over.
    Van eric heb ik gehoord dat het wat heftig op het nieuws is gekomen, maar het viel allemaal wel meehoor. Er rijden gewoon geen bussen, dus je kan nergens heen en alles is dicht dus er is niets te doen. "

Voor de rest zijn we blij dat jullie een beetje opgeknapt zijn en dat alle pillen werken. Probeer in elk geval nog lekker te genieten van de mooie landschappen en je wijntje.

Liefs Sjoerd en Joy

• 12 Juni 2009 - 19:00

Judith :

Hey hallo!

Ja Salta is helemaal te gek he! Hadden jullie nog die goedkope autoverhuur toko gevonden? Zoniet, is het nog elke peso waard, toch?

Na Capacabana zijn wij naar Puno gegaan toen Cuzo en nu in Cabanaconde om morgen naar Arequipa te gaan.

Gaat soms nergens over he, wat je allemaal ziet in zon korte tijd!

Groetjes!

Ralf en Judith, die uit Copacabana

• 13 Juni 2009 - 10:39

Bert En Berlinda:

Hallo kinders,

Alles goed daar? Jammer genoeg geen nieuw berict ontvangen van jullie. Wij hadden nu de mogelijkheid om op internet te gaan, dus wilde we even laten weten dat alles goed gaat met ons, we zijn nu volop de omgeveing aan het verkennen in Calabria. Zijn jullie goed teruggekeerd vanuit de Uyunivlakte? Zijn jullie al in Argentina? Stuur even een bericht als het kan per SMS. Vele groetjes van ons beide vanuit het zonnige Italia.Bert en BErlinda

• 13 Juni 2009 - 11:02

Cees&Wil:

Hallo lievies,

Dit gaat w.m.b. wel erg lang duren voordat we wat van jullie horen.Reageer maar snel als het kan.Liefs