farmacias, farmacias, farmacias - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu farmacias, farmacias, farmacias - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

farmacias, farmacias, farmacias

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg monique

16 Juni 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Ik loop ze plat, die farmacias, eerst voor Ronald en nu voor mij. Beetje balen, ben je op vakantie zit je in een bruisende stad als buenos aires krijg ik last van volgens mij dezelfde parasiet als Ronald in laPaz had. Je hebt wel wat beters te doen zeg maar. Zondag was een drama, gister voor het eerst een stadswandeling gemaakt en vandaag even door het park gewandeld en voor het eerst weer een beetje gegeten. Voor de mensen die me een beetje kennen, je kunt inmiddels bijna door me heen kijken, weinig vetbuffer helaas voor meneer de parasiet. De stad an sich is fantastisch, vol leven en jawel: Tango, gewoon op straat of in het restaurant. Het hotel waar we zitten in de wijk san Telmo tegen la Boca aan is goed, in Palermo de wijk waar we eerst heen wilde waren de hotels vol, maar deze lokatie is ook best centraal. Nog 1,5 dag en dan al weer naar huis, best dubbel gevoel, aan de ene kant wel lekker weer je eigen bed en douche aan de andere kant echt geen zin! Vanaaf doen we nog even rustig aan, weer uit eten.Je blijft eten met Ronald! Die leeft van lunch naar diner. En de hoeveelheden die die jongen eet, niet normaal :) Morgen willen we toch proberen nog even een soort van uit te gaan. Ze hebben hier een womibo (=woensdagmiddagborrel) ipv vrimibo en die begint rond 9 uur ´s avonds en gelukkig niet rond 2-4 uur ´s nachts zoals de meeste clubs hier

• 17 Juni 2009 - 08:16

Barbara:

Ha Mootje,
    Nou ik vind het geen jaloersmakende reisverhalen..:-) gelukkig ben je snel thuis, lekker op stap in eigen landje, waar de kroegen ook al gezellig zijn om 22.00 uur en je weer een beetje op krachten kunt komen met buine boterhammen met pindakaas haha.
    Gezellig dat je weer bijna thusi bent!
    liefs Bar

• 17 Juni 2009 - 11:06

Sjoerd En Joy:

Hoi luitjes,

Klinkt allemaal toch niet zo heel positief, van dokter naar apotheek enz. enz. Wat dat betreft is het misschien wel lekker weer richting het rotterdamse stekkie. Kan me aan de andere kant ook voorstellen dat jullie een beetje balen dat het zo loopt en dat je eigenlijk nog wel een hoop wilt zien. Misschien wat ervaring opgedaan voor een volgende keer?????? Of wordt dat het niet meer die richting op???? Wensen jullie een goede terugvlucht en we spreken elkaar wel weer als jullie weer op nederlandse bodem zijn.
    Liefs
    Sjoerd en Joy

• 17 Juni 2009 - 13:31

Manon:

Hey meis,

Fijn om te horen dat je weer naar huis komt! Ik hoop niet voor je dat je gelijk moet gaan werken zodat je een beetje kunt bijkomen van deze dokter/farmacias vakantie. Ach je hebt het maar mooi weer gedaan en weer een heel nieuw mooi stukje van deze aardbol leren kennen en mogen zien. Daar moet je dan blijkbaar wat voor over hebben ;-).
    Tot snel weer en goede reis terug(hopelijk eerste klas voor jullie beide.)
    XXX
    Manon

• 18 Juni 2009 - 10:47

Ka:

Hey mootje,

Je hebt weer aardig wat gezien van de wereld. Leuk om alles te lezen. Maar ben nu wel benieuwd naar de foto's hoor :-)
    Balen van die parasiet, maar volgens mij baalt hij zelf ook, want er valt voor hem volgens mij niet veel tehalen ;-)

Dikke kus en tot snel,

Ka

• 19 Juni 2009 - 17:02

Ralf En Judith:

Tja, wij zijn ook heel blij met Antibiotica. Wij hebben na onze eerste dag trekken in Huaraz, Noord Peru, onze trekking ook moeten staken. Ralf was goed ziek, en ook hij heeft geen vetjes, dus dan gaat alles erg hard...

Inmiddels is hij weer redelijk fit, en weer wat kilos lichter, en gaan we vandaag aansterken, ik prop em helemaal vol met chocolade en bananen, en vanacht de nachtbus naar Trujillo...

Geniet nog even van BA!

Groetjes!