Via middenatlas naar Rabat - Reisverslag uit Rabat, Marokko van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu Via middenatlas naar Rabat - Reisverslag uit Rabat, Marokko van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

Via middenatlas naar Rabat

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg monique

09 Augustus 2011 | Marokko, Rabat

We zijn weer een paar dgn verder. Vanuit Marrakech zijn we met de auto naar de watervallen van Ouzoud gereden. Daar wilde we het eerst zonder gids proberen, na een paar halsbrekende toeren toch maar een aardige marrokaan die me door het water heen had geholpen betaald om ons de weg te wijzen. Met een paar schitterende views op de watervallen als resultaat. Daarna zijn we doorgereden naar een groot meer wat een beetje aan het Como meer deed denken. Hier kwamen we terecht in een luxe hotel incl. diner voor niet al te veel geld. Na het eten kwamen we terug in de kamer en zag ik Wb, die als eerste naar binnen kwam en de gordijnen sloot, grote ogen opzetten en terugdeinzen, verbaasd keek ik hem aan en met zijn opmerking, "dit wil jij niet zien" wist ik genoeg. Uiteindelijk heeft iemand van de receptie de enorme spin vergast, zelfs hij schrok van de grootte. Het was jammer dat we er laat aankwamen en weer vroeg weg wilde, want ik had nog wel even willen relaxen daar.