weer thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg monique

11 Augustus 2009 | Nederland, Rotterdam

Dinsdagochtend een snorkel met 2 dolfijnen in het sea aquarium gedaan. We hebben gesnorkeld met Kaiyo en Roxette. Wat een geweldige ervaring, wel enorm toeristisch tuurlijk en fout die opgesloten dolfijnen, maar dat wisten we van te voren. We waren met een groep van 6 en de dolfijnen zwommen langs terwijl wij aan het snorkelen waren, zodat je kon meezwemmen. Wat voelen die zacht aan. We kregen ook nog allemaal een zoentje van ze en mochten even aan hun vinnen hangen tijdens een ritje. Hou je bikini maar vast dames ;) haha. Al met al maar een half uurtje in het water geweest, maar wel heel leuk.
De rest van de dag lekker op het strand gehangen. Het was een erg warme dag, dus ik ben in het middaguur weer even gaan werken.

S’avonds wilde we eigenlijk wel even weg, maar helaas is curacao niet een echt uitgaans eiland en is er per avond op één plek wat te doen en de week ervoor hadden we dat al gezien dus daar hadden we niet weer zo’n zin in. We passen ons dus al aardig aan aan de amerikaanse bejaarden in ons hotel en zijn vroeg op de kamer. Maandagavond is hier sowieso weinig te beleven, dus die avond waren we ook al lekker vroeg terug.

We worden oud! Zijn woensdagavond naar TMF cafe geweest, daar zou het die avond gaan gebeuren. Wij opgetut en erheen... stappen er binnen en jawel hoor... alleen maar 18 jarigen. Niet dat je dan minder sjans hebt, want op een oude fiets moet je het leren schijnen die gastjes te denken. Haha. Maar wij voelde ons net een stel bejaarden, we hadden last van de rook in onze ogen, vonden de muziek te hard en mijn gabbertijdperk is toch echt wel voorbij ;) We hebben het er kortom 1 uur uitgehouden en hebben toen een film met Matthew mcConaughey op de hotelkamer gekeken, het betere kwijlwerk. Haha. Wel jammer want we zouden beide best wel weer eens een avondje echt uit willen, maar daar zijn hier helaas niet echt de lokaties voor, goede reden om in het goede oude rotterdam te gaan stappen :)

Donderdag heerlijk gerelaxed en beetje gewerkt overdag op het strand en ’s avonds met een cocktailtje in het warme zwembad. Bar is nog een dagje wezen duiken en eindelijk verkleurd op de boot :)

En toen gingen we weer naar huis, een zalige vlucht als een sardientje in een blik, maar bij aankomst op Schiphol stond een heel welkomstcomite klaar dus toen was alle reisellende weer snel vergeten :) En Bar had ook eindelijk een slachtoffer, in de vorm van een jochie van 8, gevonden om spelletjes mee te doen. Is dat ook nog goedgekomen haar laatste vakantiedag, want aan mij had ze daarin niets. Haha

Tot de volgende vakantie :)