lantau - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu lantau - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

lantau

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg monique

23 Augustus 2010 | Nederland, Zwolle

Weer in NL. De laatste dagen in Lantau hebben we het ervan genomen en nagenoeg niets gedaan.. onze activiteiten hebben zich beperkt tot van en naar de supermarkt, het restaurant of het strand lopen :) Het weer zat mee, niet heel veel zon maar ook geen regen en warm genoeg om aan het water te liggen. We zijn nog een keertje naar het hoogste punt van Lantau geweest om met een kabelbaan naar een grote boedha te gaan, helaas durfde ik niet goed in de duurdere cabine met glazen bodem zodat we toen we het ticket voor een gewone cabine hadden, de hoek omgingen en in een enorme rij terecht kwamen. Had ik dit geweten dan had ik me wel angstvallig aan het bankje vastgeklemd en niet naar beneden gekeken... haha.
Tijdens een avondstrandwandeling zagen we ineens een aantal ogen ons vanuit een schaduw aanstaren. Dichterbij gekomen bleek dat we weer met een stel op het strand liggende koeien te maken hadden, je komt ze hier ook overal tegen.. haha.
De reis terug ging voorspoedig, wel een lange reis met een overstap van 4 uur in Dubai en een lange treinrit in NL vanwege werk aan het spoor, maar dat wisten we. Vannacht lekker lang bij geslapen. Net boodschappen gedaan en we bleven eten inladen haha, eindelijk weer normaal westers eten en geen gefrituurde noodles voor ontbijt maar een boterham met kaas :)

• 23 Augustus 2010 - 13:10

Karin:

Welkom thuis! Er gaat niets boven een boterham met kaas ;-)