dubai - Reisverslag uit Beijing, China van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu dubai - Reisverslag uit Beijing, China van monique hogendoorn - WaarBenJij.nu

dubai

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg monique

29 Juli 2010 | China, Beijing

Eindelijk dan een computer met Inet gevonden! :)

Na een goede vlucht stapte we dan eindelijk uit het vliegtuig en sloeg de hitte ons om de oren... want wat we tot nu toe vooral ervaren is HITTE :) Het hotel in dubai was erg luxe... de kamer was bijna nog groter dan mijn huis haha. Lekker was ook dat we een keukentje hadden. Wilbrand was vooral te spreken over het grote bed waarin ie alle ruimte had :)
De eerste dag daar hebben we heerlijk uitgeslapen en zijn we naar de wat malls geweest... want als er iets is wat blijkbaar als het summum wordt beschouwd in dubai dan is het malls bezoeken. Deze had wel een indoor ski. Lachen om al die hoofddoekjes (zwarte spoken) in de sneeuw te zien. 's Avonds hebben we heerlijk aan ons prive zwembad op het dak van het hotel gelegen... denk niet dat je verkoeling kunt zoeken in een heerlijk koud bad... nee het is lekker warm :s Wilbrand durfde eindelijk het water in omdat het niet te koud was :)
De 2e dag hebben we een citytour gedaan.. we hadden een prive guide omdat er niet genoeg mensen waren voor een bustour.. leuk om alles een beetje te zien in een gekoelde omgeving. Want eigenlijk wil je zo min mogelijk buiten zijn vanwege de hitte. 's Avonds zijn we op stand uit geweest in het Burj al Arab :) We hadden tapas en wijn in het hoogste atrium van de wereld (zeggen ze). Het duurste drankje daar kost 3000 euro per glas. We zijn ook nog even naar de skyview bar gesneakt om van het uitzicht te genieten. s' avonds nog bij een bar een drankje gedaan en ons verbaasd over de dellerige dames die voorbij komen... behoorlijk contrast met de spoken in de mall haha.
dag 3 de souks bezocht, het oude gedeelte van dubai waar het totaal anders is... je voelt je daar weer de vertrouwde wandelende geldzak op vakantie :)